Snart kommer vintern

Nu när jag inte kan vara i torpet på mina lediga dagar, passar jag på att göra annat. I dag har jag sytt vintertäcken till mina vovvar. Kan väll inte påstå att jag är någon sömmerska av rang, men är ganska nöjd med resultatet ändå. Vovvarna har fått stå ut med att prova massor av gånger, medan jag har mätt å ritat å ritat om. Ja hur som helst så är dom nu rustade för vinterkylan. Jag har sytt i vanligt lite tjockare bommulstyg, som jag kommer inpregnera senare. Fodrat har jag gort med teddy. Nästa gång jag är ledig sak det bli regntäcken. Här kommer några bilder på resultatet.
Inte så pjåkigt om jag får säga det själv................... Å det får jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0